Sønnikke kigger på boxmadrasser og sovesofaer

Min teenagesøn er flyttet i kælderen og har brug for møbler


Min teenagesøn er flyttet i kælderen og har brug for møbler. Han ved ikke, om det skal være sofa i stof eller læder. Han har set på møbler på nettet for at se, om han kunne finde billige lædersofaer og sovesofaer. Han har set flere steder også under outlets for  møbler.
Han er så skæg og kan ikke rigtig beslutte sig. Ved at vælge outlet møbler online har han fundet et par flotte lædersofaer. Han er dog ikke sikker, for hans kammerat har en stofsofa, og han ser meget op til sin kammerat. Så jeg har foreslået ham at de sammen ser på elevationssenge  online. 
Jeg glæder mig til at se, hvad de to finder ud af – om han ender med et sæt boxmadrasser som han lægger på en palle som vi gjorde i 70érne eller om det er en lækker sofa og soveværelset får elevationssenge og hvilke andre møbler der står i værelset, når jeg kommer hjem fra ferie.

Gad vide om han har planer om at hænge noget brugskunst på væggene eller køber et par blomster, jeg aner det ikke og har ikke planer om at blande mig hvis ikke han spørger, det er hans første trin i at flytte hjemmefra. Og jeg er fløjtende ligeglad med hvilken slags springmadrasser eller  boxmadrasser han får, for jeg er helt sikker på at han nok skal få sovet uanset hvad han skal sove på. Det at falde i søvn, eller sove har jeg ikke indtryk af nogensinde har været noget problem nogen som helst steder. Her i sine teenage år har han nærmest kunne sove stående, hvis der var mulighed for det. På en tur med færgen til Norge (ca. 10 timers sejllads)- Nåede han lige at spise inden han faldt om kuld og vognede i Norge, jeg var dybt imponeret. Så det er helt sikkert lige meget hvilken slags springmadrasser, han ender med at få i sit soveværelser. Jeg har nu planer om at give ham lidt lækker brugskunst i indflyttergave, men det bliver på et gavekort, så jeg ikke køber noget han vil finde hæsligt.

Planen er at give ham et gavekort til vores lokale poster shop og til en lille kunstforretning, så håber jeg at han vil bruge gavekortene til at give sin nye “lejlighed atmosfære”


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Indretning med chaiselong skaber lounge stil

Udvid og oplys dit hjem med en altan