Mine lænestole smadrede under sidste flytning

Så er udsalget igang og jeg trænger i den grad til nye møbler, og det er alt vi snakker om. Lige fra spisebord til lænestole og ikke mindst en skænk. At jeg så også kunne bruge en ny seng og meget andet  er en anden sag. De først nævnte møbler er faktisk gået i stykker under en flytning.

Så jeg skal på alt i udsalg vedrørende møbler, jeg ved allerede hvilken stil jeg går efter og jeg har ventet i næsten et halvt år på udsalget, for at spare det der nu er muligt. Jeg har sturederet i mange år og når man lever af SU er det begrænsede midler man har til at købe div. indretning og det har min bolig båret præg af i flere år. Da jeg så flyttede ud af mit kollegie værelse, fik jeg smadret mine ynglings lænestole. Jeg gled på trappen og måtte give slip på stolene, der tog den ned af ca. tredive trin og smadrede grusomt. Jeg var lige ved at græde og havde jeg ikke haft mine kammerater der, havde jeg nok fældet en tåre.

Min veninde forærede mig derefter en gammel lænestol og den har jeg syet et flot skørt til. Og når jeg tænker på den og at min veninde har givet mig den bliver jeg varm tom hjertet. Under flytningen fik min gamle skænk at kæmpe hak og en ridse og hvis den var grim før så er den grim med skrammer nu.

Jeg har her i ugen siden og søgt efter diverse Sofaer og tv borde på nettet både som nyt og brugt. Jg har fundet en butik med de lækreste møbler til rimelig billige penge, og håber stærkt at den holder et godt udsalg på Tv borde, da de har et der er virkelig lækkert som jeg ønsker rigtig meget. Eller er jeg helt sikkert også ude a kigge på sofaer, men det er jeg næsten altid, for jeg kan rigtig godt lide at kigge på alle møblerne især i bladet Bo Bedre.

Det at forbedre min indretning med nye ting er virkelig tiltrængt og jeg glæder mig rigtig meget til jeg finder lige det rigtige!

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Indretning med chaiselong skaber lounge stil

Sønnikke kigger på boxmadrasser og sovesofaer

Udvid og oplys dit hjem med en altan